Стан автомобільних доріг та перспективи розвитку автомобільної сфери в Луганській області розглядалися в облдержадміністрації

У Луганській облдержадміністрації відбулася робоча нарада щодо стану автомобільних доріг в області, перспектив розвитку дорожньої сфери, а також інших проблемних питань. У засіданні взяли участь директор Департаменту регіонального розвитку, промисловості, інфраструктури та енергозбереження ОДА Максим Шахов, керівники районних держадміністрацій, служби автомобільних доріг, обласного та районних автодорів. Про це повідомляє прес-служба Луганської обласної військово-цивільної адміністрації.

Крім того, до порядку денного були включені питання реалізації Регіональної програми дорожнього будівництва у Луганській області на 2016-2019 роки, початку проведення ямкового ремонту на дорогах загального користування, планів проведення ремонту доріг та їх співфінансування з райдержадміністраціями. Обговорювався також фінансово-економічний стан ДП «Луганський облавтодор».

Як зазначив начальник Служби автомобільних доріг в Луганській області Володимир Балера, на цей час Службою автомобільних доріг області вже розпочався ямковий ремонт на основних автодорожніх напрямках області, наприклад, в’їзди-виїзди з області та на дорогах до міста Сєверодонецька.

Крім того, розглядалося питання щодо заборгованості із заробітної плати в облавтодорі та його господарської діяльності. Одним з негативних чинників, що впливають на загальну ситуацію на цьому підприємстві, є те, що 7 філій залишилися на тимчасово окупованій території зі всіма потужностями та устаткуванням.

Особливу увагу на нараді приділили реалізації Регіональної програми дорожнього будівництва у Луганській області на 2016-2019 роки, згідно з якою роботи будуть виконані в кілька етапів, а ямковий ремонт вже розпочато й планується завершити до кінця весни.

За підсумками наради було прийнято рішення про надання фото-звітів до і після проведення ямкового ремонту, плану заходів з погашення заборгованості із заробітної плати працівникам ДП «Луганський облавтодор», також звернутися до Міністерства інфраструктури України з пропозиціями щодо співфінансування ремонту доріг державного значення за рахунок митних надходжень. Разом з тим, визначені плани проведення ремонтних робіт і розроблені механізми співфінансування за рахунок державного обласного та районних бюджетів.

Підсумовуючи, Максим Шахов підкреслив, що під час проведення тендерів у рамках реалізації програми нікому не надаватимуться жодні привілеї. Конкурентоспроможність і ефективність підприємств, включаючи державні, – це головне.

Последние комментарии