Сєвєродонецькі платники 28 разів зверталися на сервіс "Пульс" ДФС України

Так, з початку поточного року від платників Сєвєродонецька надійшло 28 звернень на сервіс "Пульс". Про це повідомляє ДПІ у м. Сєвєродонецьку.

В основному суб'єкти підприємницької діяльності зверталися з питань податкової звітності, роботи системи електронного адміністрування ПДВ, щоб отримати податкову інформацію.

Фактів вчинення державними службовцями інспекції корупційних дій або бездіяльності у вирішенні конфліктних ситуацій не встановлено.

Завдяки оновленому сервісу "Пульс" представники бізнесу, в тому числі і суб'єкти зовнішньо - економічної діяльності, можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби і оперативно вирішити спірні питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю та митного оформлення.

Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс" ДФС України - (044) 284-00-07. 

Последние комментарии